Wideo

Kontrolery Sony część II – DualShock i jego wszystkie warianty kolorystyczne

dual shock kolory baner 384x220 - Kontrolery Sony część II – DualShock i jego wszystkie warianty kolorystyczne

Druga i ostatnia część materiału poświęconego standardowym kontrolerom do pierwszego PlayStation od Sony. Tym razem przyglądamy się kontrolerowi DualShock w edycji PSX oraz PS one i jego wszystkim wariantom kolorystycznym, których w sumie jest aż czternaście. Oprócz tych popularniejszych, w filmie możecie również zobaczyć prawdziwe perełki, jak kontrolery DualShock Midnight Blue oraz DualShock Net Yaroze. Od razu przepraszam za kilka …

Kontrolery Sony część I – Pady cyfrowe, ich warianty kolorystyczne oraz Dual Analog

kontrolery playstation youtube 384x220 - Kontrolery Sony część I - Pady cyfrowe, ich warianty kolorystyczne oraz Dual Analog

Zapraszam do obejrzenia filmu, w którym postanowiłem zaprezentować wam wszystkie podstawowe kontrolery stworzone przez Sony z myślą o PSX. Jest to o tyle wyjątkowy materiał, że uwzględnia nie tylko jeden wariant danego pada, ale jego wszystkie warianty kolorystyczne, dzięki czemu w jednym miejscu udało mi się zebrać ponad 20 różnych padów. Przy okazji postanowiłem o nich pokrótce opowiedzieć. Z racji …

Inspektor Gadżet #3 – Maxi Catamaran PlayStation

katamaran playstation heller model 384x220 - Inspektor Gadżet #3 - Maxi Catamaran PlayStation

O historii i losach katamaranu PlayStation mogliście przeczytać całkiem niedawno na Strefie. Jak wiecie od 2003 roku jednostka ta nie pływa już pod taką nazwą po morzach i oceanach świata, ale przy odrobinie chęci każdy może sobie sprawić taki katamaran i to nie za miliony dolarów, ale w standardowej cenie popularniejszej retro gierki. Jak to możliwe? Wszystko za sprawą firmy …

Wideoarchiwizacja #2 – Nowe materiały wideo w Muzeum PlayStation

wideoarchiwizacja2 baner 384x220 - Wideoarchiwizacja #2 - Nowe materiały wideo w Muzeum PlayStation

Baza archiwalnych materiałów wideo w Muzeum PlayStation została dziś powiększona i to o kolejne dwadzieścia nowych filmów z czasów pierwszego PlayStation. Wśród nich można znaleźć zarówno przedpremierowe trailery gier, relacje z imprez, wywiady, jak i krótkie dokumenty oraz reportaże poświęcone różnym zagadnieniom związanym z PSX oraz z branżą gier wideo. Zachęcam do obejrzenia i subskrybowania kanału Muzeum PlayStation, który mam …

Wizyta na targach Tokyo Game Show ’97

tokyo game show 97 384x220 - Wizyta na targach Tokyo Game Show '97

Tokyo Game Show to jedna z najważniejszych imprez poświęconych grom jaka ma miejsce w Japonii. Targi te mają bardzo długą tradycję. Po raz pierwszy odbyły się w 1996 roku, gromadząc ponad 100 tysięcy fanów gier z Kraju Kwitnącej Wiśni. Sukces pierwszy edycji sprawił, że począwszy od 1997 roku impreza odbywała się dwa razy do roku, na wiosnę oraz na jesień. …

Materiał promocyjny gry NFL GameDay ’97

nfl gameday 384x220 - Materiał promocyjny gry NFL GameDay '97

Futbol amerykański jest tak popularny w Stanach Zjednoczonych jak piłka nożna w Europie. Nie powinien więc dziwić fakt, że w Ameryce powstała cała masa gier sportowych z futbolem amerykańskim w tle, która nie pojawiła się w żadnym z innych regionów. Jednym z takich tytułów jest właśnie NFL GameDay ’97, a więc druga odsłona serii, która została wydana na PSX 30 …

Materiał promocyjny gry Castlevania Symphony of the Night

castlevania symphony of the night muzeum 384x220 - Materiał promocyjny gry Castlevania Symphony of the Night

Castlevania Symphony of the Night to jedna z najdroższych i najlepiej ocenianych gier na pierwsze PlayStation, która regularnie trafia na różnego rodzaju listy “the best” gier na ten system. Tytuł nie miał udanego startu, jednak z biegiem czasu zaczął on zyskiwać coraz większą sympatię. W tamtym czasie gracze nastawieni byli przede wszystkim na gry 3D, a Castlevania Symphony of the …

Tworzenie postaci w grach w czasach PSX

tworzenie postaci 384x220 - Tworzenie postaci w grach w czasach PSX

Proces tworzenia gier w czasach pierwszego PlayStation był bardzo czasochłonny, gdyż twórcy nie mogli pozwolić sobie na błędy, które w obecnych czasach można eliminować np. różnego rodzaju patchami. Wszystko oczywiście zaczynało się od samego pomysłu na grę, który następnie przelewano na papier i wprowadzano do wirtualnej rzeczywistości. Tak też tworzono m.in. postacie w grach, które ze szkiców autorów przenoszono na …

Rosnąca popularność gier RPG na PSX

rosnaca popularnosc rpg psx 384x220 - Rosnąca popularność gier RPG na PSX

Dzięki wykorzystaniu płyt CD jako głównego nośnika danych, pierwsze PlayStation mogło zaoferować graczom zupełnie nowe doznania wynikające z rozgrywki. Dużo większa niż w przypadku kartridży pojemność płyt oraz łatwość ich produkcji sprawiła, że pierwsza konsola Sony została wręcz zalana grami z różnych gatunków. Zalety nowego nośnika najlepiej wykorzystali chyba twórcy gier RPG, którzy nareszcie mieli wystarczającą ilość miejsca na rozbudowanie …

Przewaga płyt CD nad kartridżami w V generacji konsol

plyty kartridze baner 384x220 - Przewaga płyt CD nad kartridżami w V generacji konsol

Piąta generacja konsol jako pierwsza na tak szeroką skalę wykorzystywała płyty CD jako główny nośnik danych. Pierwsze oznaki rewolucji w tym temacie było widać jednak już wcześniej, choćby w postaci zewnętrznej przystawki Sega CD do Segi Mega Drive czy też w zakończonej fiaskiem współpracy Sony z Nintendo. Wykorzystanie płyt CD w PlayStation dało tej konsoli dużą przewagę nad konkurencyjną Nintendo …

Materiał promocyjny gry NBA ShootOut ’97

nba shooout 97 baner 384x220 - Materiał promocyjny gry NBA ShootOut '97

NBA ShootOut ’97 to jedna z najlepiej ocenianych gier koszykarskich z samych początków obecności PlayStation na rynku. W Europie gra została wydana pod tytułem Total NBA ’97 i wydana między innymi w specjalnym, kartonowym pudełku z imitacją fragmentu piłki koszykowej na froncie. Naturalnie największy rozgłos NBA ShootOut ’97 zyskała w Stanach Zjednoczonych, a z racji tego, że było to dzieło Sony …

Materiał promocyjny gry Blasto

blasto baner 384x220 - Materiał promocyjny gry Blasto

Blasto to gra od Sony Interactive, które zadebiutowała w Ameryce oraz w Europie w 1998 roku. Z tytułem tym Sony wiązało duże nadzieje i nie szczędziło pieniędzy na jego promocję, m.in. podczas targów E3 w 1997 roku. Niestety mimo dużych nakładów ze strony Sony, Blasto jakoś nigdy nie zdobył większego rozgłosu. W poniższym materiale możecie obejrzeć jeden z przedpremierowych pokazów …

Wywiad z Hironobu Sakaguchi na temat Final Fantasy VII

Hironobu Sakaguchi 384x220 - Wywiad z Hironobu Sakaguchi na temat Final Fantasy VII

Wywiad z Hironobu Sakaguchi, który stworzył i nadzorował prace nad większością hitów ze stajni Squaresoft, oczywiście z serią Final Fantasy na czele. W latach 1995-2001 pełnił on funkcję prezesa Square LA, Inc. w Stanach Zjednoczonych. Pod koniec swojego szefostwa nad Square, Sakaguchi zaangażował się w prace nad animacją komputerową Final Fantasy: The Spirits Within, którą chciał podbić kina na całym …

Kolekcjonerskie pogaduchy #3 – Reprodukcje oryginalnych opakowań gier na Nintendo 64

reprodukcje2 384x220 - Kolekcjonerskie pogaduchy #3 - Reprodukcje oryginalnych opakowań gier na Nintendo 64

Dzisiaj wyjątkowo materiał nie poświęcony PlayStation, ale konsoli Nintendo 64, a konkretnie kartonowym opakowaniom gier na ten system. Tak się składa, że jakiś czas temu skusiłem się na zakup reprodukcji takiego oryginalnego opakowania dla Mario Kart 64 i uznałem, że do doskonała okazja do porównania go z oryginalnym pudełkiem.  

123Strona 1 z 3

FORUM

forum

PATRONITE

patronite

PATRNERZY

ephe gbf mgs mgs qdi retroage mgs rng

Najpopularniejsze