Audiofilski mod PSX SCPH-100x

Zaczęty przez Janusz, Grudzień 17, 2017, 15:06

Poprzedni wątek - Następny wątek

Janusz

Coraz więcej czarodziejów na forum się pojawia, więc może ktoś kiedy próbował wykrzesać z tych pierwszych modeli PSX potencjał, który według powszechnej opinii w nich drzemie? Zawsze intrygowało mnie to ile w tych opiniach o pierwszych modelach i ich audiofilskich właściwościach jest prawdy, chyba nawet dyskutowaliśmy o tym kiedyś tutaj. Ja jestem głuchy na muzykę i dla mnie różnica między tym modelem, a późniejszymi jest nieodczuwalny, ale ponoć tą głębie z pierwszych modeli trzeba wydobyć. Niestety patrząc na tą stronę jest to poza moim zasięgiem.  http://deutschermanfred.de/gallery/#.WjZ4eHmDPIU

Byłem nawet kiedyś skłonny zamówić sobie u autora coś takiego, ale na szczęście kasa i zdroworozsądkowe podejście mnie zatrzymało, bo i tak by to się kurzyło. Niemniej jakbym miał umiejętności to chyba bym się pobawił w taki mod. Ktoś coś robił w tym kierunku?

CyborgDE

Bardzo ciekawy blog, zwłaszcza, że gość opisał co i jak trzeba zrobić, żeby sobie samemu takiego moda wykonać. Kiedyś mógłbym przetłumaczyć wszystkie poradniki i wrzucić na forum. Byłby ktoś chętny na taki poradnik?

"Umysł robota walczy z umysłem debila, taki los cyborgów."

fixxxer1

Zrobiłem tego moda dawno temu, nawet gdzieś zdjęcia wrzucałem. Grało spoko jak na mój binarny słuch, ale dosyć szybko padł laser (z PS One) i drugiego jeszcze nie przełożyłem.

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Janusz

Cytat: CyborgDE w Grudzień 17, 2017, 15:46
Bardzo ciekawy blog, zwłaszcza, że gość opisał co i jak trzeba zrobić, żeby sobie samemu takiego moda wykonać. Kiedyś mógłbym przetłumaczyć wszystkie poradniki i wrzucić na forum. Byłby ktoś chętny na taki poradnik?