DFP jest bardzo wytrzymałą kierownicą Uważaj tylko na to by jej nie dobijać przy 900 stopniach.
Fakt, już podczas pierwszego macania kierownica sprawiła wrażenie solidnego oraz jakościowo produktu. Z resztą, takie samo wrażenie odniosłem po rozkręceniu bazy: oś koła na dużym, metalowym łożysku, koła zębate przekładni wykonane z porządnego plastiku (po tylu latach brak widocznych oznak ich zużycia!). Poza lekkim odkurzeniem wnętrza i dosłownie kapką smaru litowego na zębach, nie miałem czego tam więcej robić. Mógłbyś rozwinąć temat dobijania do 900 stopni? Wprawdzie nie zamierzam na niej driftować, a tak duży kąt skrętu przyda się głównie do ETSa, aczkolwiek dobrze byłoby wiedzieć o ewentualnych ograniczeniach wynikających z konstrukcji kierownicy.
Mając DFP spróbuj zagrać w Richard Burns Rally, jeśli chcesz czegoś realistycznego
Ahh, o Richard Burns Rally słyszałem już wiele razy w przeszłości i szczerze mówiąc, nigdy nie miałem okazji zagrania w ten tytuł. Podobno wciąż wiele osób uważa RBR za najrealistyczniejszy symulator rajdów. Prędzej czy później z pewnością spróbuję swoich sił i w tej grze, jednak póki co zostanę przy Dircie Rally 2.0