Rzadko zakładam nowy wątek, to chyba mój pierwszy raz nie licząc działu sprzedaży, więc można powiedzieć że mnie natchnęło
Do rzeczy.
Teza:
Gry na handheldy (konsole przenośne) należy cenić (pod względem wartości finansowej jak i merytorycznej) tak samo jak gry na konsole stacjonarne.
Dowód:
1. Gry na handheldy wymagają od twórców / wydawców / pomysłodawców takiego samego nakładu pracy jak w przypadku gier stacjonarnych.
2. Gra na handheld tak samo jak gra stacjonarna powinna być stosunkowo długa, wciągająca, wykorzystująca możliwości konsoli w możliwie jak najlepszy sposób.
3. Gry na handheldy również dostają edycje limitowane, tak samo jak ich stacjonarne odpowiedniki.
4. Gra na handheld to pudełko, okładka (przód i tył), nośnik fizyczny (jeszcze), tak samo jak gra na konsole stacjonarną.
5. Gra na handheldzie nie musi odbywać się w podróży. Można przecież grać stacjonarnie w domu. W przypadku PSP mozna nawet podłączyć konsolę do TV.
Antyteza:
Gier na handheldy (konsole przenośne) NIE należy cenić (pod względem wartości finansowej jak i merytorycznej) tak samo jak gier na konsole stacjonarne.
Dowód:
1. Gry na handheldy nie mają takich kampanii reklamowych jak gry stacjonarne.
2. Gry na handheldy powinny być krótsze, prostsze, przystosowane do szybkiego włączenia, pobawienia się i wyłączenia. Tak żeby na krótko zająć się taką grą np. w autobusie.
3. Gra na handheld powinna być tania, bo nie jest grą na konsole stacjonarną.
4. Gry na handheldy nigdy nie będą technicznie dorównywały grom stacjonarnym, więc z założenia są jakościowo słabsze i nie warto ich kupować ani kolekcjonować, bo to strata pieniędzy.
Pytanie do Ciebie,
Drogi Strefowiczu,
za którym stwierdzeniem (teza czy antyteza)
się opowiesz i dlaczego ?