Wasza pierwsza gra

Zaczęty przez Janusz, Maj 29, 2014, 21:31

Poprzedni wątek - Następny wątek

Janusz

Jaka była wasza pierwsza gra na PlayStation? Moją była Formuła 1 97, którą dostałem gratis w sklepie do kompletu z konsolą. Może was zaskoczę ale mam z nią jak najlepsze wspomnienia. Musiałem w nią grać dość długo bo zanim uzbierałem kasę na kolejną to minęło sporo czasu. Potem wymieniłem ją za dopłatą na chyba któregoś Tekkena i tak się zaczęło...

Qdi

Moją pierwszą grą jaką kiedykolwiek uruchomiłem, było Gran Turismo. Godziny jakie się przesiadywało na licencjach, później zbieranie kasy na kolejne samochody, lub na ich ulepszenia. Gra była dla mnie czymś wyśmienitym, czułem przy niej że jestem kierowcą. Posiadanie garażu i kolekcjonowanie pojazdów, ahh. Pamiętam że miałem pewien błąd który uniemożliwiał wygranie jednego wyścigu. Ograniczenie było np. do 400KM, ale w stawce startował, nie wiem czemu samochód który posiadał tych koni dwa razy więcej. Kończyłem zawsze na drugim miejscu, a on mnie dublował.

Wawrzino

Czyżby niesławny wyścig z Fordem GT40? :)

Qdi

A wiesz, że teraz to już nie pamiętam? Ale wiem że był taki wyścig. Że nawet jak się wybrało ten samochód który wszystkich brał na pierwszej prostej, gra nie dopuszczała Ciebie do wyścigu bo nie spełniałeś wymagań :)
Więcej grzechów nie pamiętam :P

Krzemol

To już o Gran Turismo 2 mówicie, w jedynce nie było limitów mocy.  ;)
Pierwszą grą w którą grałem na PSX to oczywiście nieśmiertelna, pierwsza część GT. To przez tą serię jestem z konsolami Sony i dużo bardziej zainteresowałem się japońską motoryzacją  ;D
http://swiftclub.pl/
PC|PSOne|PS2|PS3|PS4|X360

Wawrzino

Odnośnie tego niesławnego wyścigu z Gran Turismo 2, polecam przeczytać tę historię:
http://www.gtplanet.net/forum/threads/laughing-gt40s.305071/

Moją pierwszą grą na PSOne był Crash Bandicoot 2, którego dostałem razem z konsolką na długo przed kupnem karty pamięci ;)