Zakup PSP

Zaczęty przez G-R-Z-E-C-H, Listopad 28, 2015, 13:12

Poprzedni wątek - Następny wątek

G-R-Z-E-C-H

Wpadłem na genialny pomysł kupna sobie PSP. Jednak w ogóle nie znam się na tej konsoli :(
Wiem, że na pewno odpada PSP Go ze względu na bardzo okrojoną funkcjonalność. Czy mógłby mi ktoś jasno powiedzieć, który model najlepiej kupić i na co zwracać uwagę przy poszukiwaniach?
Chcę na nim odpalać oryginalne gry i łączyć się z PSN, więc chyba nie może być zbanowane? (PSP są w ogóle banowane?)
Będę wdzięczny za odpowiedź jakiegoś fachowca tej platformy.

Hycuś

Fachowcem w tej materii nie jestem, ale może pomogę :). Chyba najlepszy model to slim 3004. Co do PSN to połączysz się tylko i wyłącznie przez komputer kablem. Bezpośrednio z PSP tego już nie zrobisz. Zamknęli tę opcję. PSP banowane raczej nie były, bo rozgrywki przez internet jakoś mega popularne nie było (mogę się mylić).

P.S Ja mogę mieć ewentualnie na sprzedaż łądny egzemplarz z pudełkiem i wszystkimi instrukcjami (PRIV)

G-R-Z-E-C-H

A czy na PSP dalej są trofea?

Hycuś

Ja na PSP próbowałem się zalogować ale nie ma takiej możliwości, mimo podłączenia do internetu. Czytałem by pograć w gry z PSN trzeba podpiąć PSP do komputera przez kabel. Na żadne trofea nie natrafiłem. Konsola utraciłą wsparcie. Jedynie można na niej pograć w gry z UMD albo przerobić konsolę i grać w gry z PS1 :)

eloiasia1

Model 3000 to chyba najlepszy wybor, w odroznieniu do pierwszego ma tez mozliwosc podlaczenia konsoli do tv, jak bys mial ochote pograc na duzym ekranie. Dla mnie na wszystkich modelach psp jest ciezko grac, mam jakies skostniale lapy :) ale na psp Go to juz jest wogole masakra. Wiem ze jest mozliwosc podlaczenia pada od ps3 przez jakies homebrew, ale nigdy sie w to niebawilem.