Pytanie dot. Przeróbki psp 3004

Zaczęty przez kon5461, Styczeń 13, 2020, 20:18

Poprzedni wątek - Następny wątek

kon5461

Witam od niedawna stałem się posiadaczem konsoli psp 3004 data code 8c soft 6.61
i jako że nie znam się na tym za bardzo, ktoś może doradzić jaką przeróbkę wgrać na ta konsolę tak aby nic nie uszkodzić.

JabuPL

Możesz je na stale przerobić.

W skrócie:

• zainstaluj Infinity 2.0
  • zainstaluj np PRO CFW
  • odpal program "Infinity 2" i tam ustaw PRO jako CFW
I tyle, będziesz miał stałe CFW.
Mógłbym poradnik napisać ale jestem leniwy i nie mam czasu.
Discord: Jabu#6618    PSN: JabuPL

kon5461

Poradnik sobie poszukam w necie bo jest ich pełno także nie ma problemu.
A z tym infinity to czytałem że jest szansa zbrickowania konsoli
to może lepiej same cfw?

mariusz391

Cytat: kon5461 w Styczeń 14, 2020, 15:34to może lepiej same cfw?
Też niestety kupiłem PSP z softem 6.61 więc wiem dokładnie z czym to się je.
Ściągnij 6.61 PRO-C Updater, nie ma prostszego sposobu. A poradniki jak wspominałeś znajdziesz w necie jak to wszystko poustawiać. U mnie każda gra i każdy emulator działają bez problemu

JabuPL

Infinity 2.0 jest super proste w użyciu, nie da się tym zbrickować konsoli.

Bricki były przy pierwotnej wersji Infinity(ta przy której trzeba było budować Firmware z dwóch innych) głównie przez to że wielu osób nie czytało intrukcji albo źle wykonywali proces instalacji(który nawet nie był taki trudny) przez co brickowali konsole lub instalowali to na wtedy niewspieranym PSP Street, co też brickowało konsole.

Śmieszy mnie to że ludzie nadal tak robią przy PS3, np patchują Super Slimki pod CFW a później płaczą na forum że exploit uwalił im konsole.

Bricków na 2.0 z tego co wiem nie było pewnie przez to że działa na każdej konsoli z 6.60/6.61 i jest proste w instalacji.
Discord: Jabu#6618    PSN: JabuPL

kon5461

Dobrze w takim razie dziękuje wam za pomoc, może spróbuje z tym infiniti jednak.

hankie