Forum strefaPSX

PS VR Google - Wirtualne okularki

Offline JAPONIEC

  • *
  • 284
  • 4
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 13, 2018, 13:55:15 »
Widzę, że ten radial wyszedł w pudełku (mają na Amazonie), zatem pewnie sprawdzę. Swoją drogą uprzejmie przypominam, że pod koniec zeszłego roku Wipeout dostał darmowy update z obsługą VR. Co do Thumpera - jak by nie patrzeć jest to gra rytmiczna, a nie wyścigi, zatem określony tor i mało 'rozpraszaczy' jak najbardziej jest dla mnie na plus. Badałeś Rez Infinite? Jak ogrywałem Reza kilkanaście lat wstecz, to byłem zauroczony. Po tym, jak dowiedziałem się, że będzie wersja VR, stwierdziłem że dla tego jednego produktu warto będzie mieć hełm. Grałem w demo i jest super, ale ciągle nie mogę się zebrać do zakupu pełnej wersji (nie chcę cyfry, cyfra jest obrzydliwa).

A co do słabszego organizmu - Yuki, jak będziesz kiedykolwiek we Wrocku to zapraszam na wódeczkę i rozmowy o retro. No bo przecież skoro jesteś fit i właśnie to jest receptą na mdłości związane z błędnikiem, to pewnie Twój silny organizm jest w stanie doprowadzić do syntezy alkoholu w izotoniczne paliwo... :D

Offline Yuki

  • *
  • 837
  • 0
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 13, 2018, 14:52:18 »
Hehe :P Odwolalem sie do tego jak kiedys pisales na forum PPE pokazujac kolekcje japonskich gier, o tym ze troche brzucha tam masz czy jakos tak :P

W REZ gralem na VR, ale tylko to Demo. Calkiem fajne, trzeba czesto sie obracac, zeby zbijac elemeny za tobą.

Co do Wipeouta, to mega dzieki, nie wyczytalem nigdzie ze on obsluguje VR!!! Ale to w 100% trybów itp ?
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2018, 14:54:17 wysłana przez Yuki »

Offline JAPONIEC

  • *
  • 284
  • 4
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 13, 2018, 15:15:32 »
Brzuszek jest i owszem  8)

A co do Wipeouta - nie jestem w stanie potwierdzić Ci wszystkich trybów (sam muszę dopiero odpalić), ale na pewno jako osoba lubiąca prędkość docenisz to co dostarczyli.


Edit:

A jednak wybacz - jeszcze tego nie wprowadzili, ale ma być 'na dniach' - ponoć będzie można się ścigać na każdym z torów:
https://blog.us.playstation.com/2017/12/08/blast-through-wipeout-omega-collection-in-ps-vr-with-free-update/
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2018, 15:44:29 wysłana przez JAPONIEC »

Offline Yuki

  • *
  • 837
  • 0
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 13, 2018, 16:54:02 »
Ehh, wlasnie...bo jakby bylo, to pewno widzialbym to na pierwszej stronie PSN jak gier szukalem pod VR. Coz...zapowiedzieli w grudniu na poczatek 2018, mamy juz polowe marca i cisza...ciekawe czy bedzie :/

Offline meres

  • *
  • 486
  • 0
  • PSN ID: meres65
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 13, 2018, 21:31:38 »
Mam te okulary od premiery w Europie, ograłem już kilkanaście gier i różnych aplikacji i musze powiedzieć że naprawdę fajna zabawka.
Nigdy nie miałem żadnych mdłości i jakiś zawrotow głowy czy jakiegoś dyskomfortu czasem się pocilem ale to ze strachu i już wiem że nigdy nie zagram w Residenta 7 na VR nie na moje nerwy.
Obecnie okularów nie używam bo czekam na ładna limitke ps4 Pro widziałem różnice w rozdzielczości np w takim Robinsonie i nie chce psuć sobie zabawy.
Polecam jako dodatek do konsoli bo normalnego grania to nie zastąpi, są tanie jak to technologie.  Na premiere z 2 grami dałem lekko ponad 1600 więc nie ma tragedii. Za takie pieniądze mogło być gorzej czekam teraz na poprawioną wersję tych gogli bo  poprawili kilka rzeczy.

Offline cinek

  • *
  • 18
  • 0
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 14, 2018, 10:44:28 »
Mam PSVR od stycznia, ograłem w zasadzie wszystko co mnie interesowało. Pierwsze wrażenie i pierwsze kilka dni po zakupie - mega, niesamowity efekt bycia w grze i innym wymiarze, na pierwszy ogień superhot vr i czujemy się jak w matrixie. Kupiłem kilka gier w cyfrze (nie wszystko jest w boxach) i wersjach pudełkowych, z nadchodzących tytułów już mnie nic nie interesuje. Ograne wszystkie dema/doświadczenia oraz to co dali w plusie.
Po ochłonięciu i przyzwyczajeniu organizmu do używania VR (na początku jest trochę efekt zagubienia i tracenia gruntu pod nogami ale ciało się szybko adoptuje) coraz bardziej widać słabą grafikę i małą złożoność gier, co nie przeszkadzało wcześniej, bo byłem skupiony na samym czerpaniu przyjemności z imersji i bycia "tam".
Co do wygody to nie miałem innych VR na głowie ale PSVR jest jak dla mnie bardzo wygodny, nie uwiera w głowę i stabilnie na niej siedzi, nic nie paruje, twarz się nie poci itp. Regulacja też ok, można dostosować pod siebie nawet nosząc okulary - mam spore oprawki.
Podsumowując - polecam każdemu spróbować, bo jest to super doświadczenie i zapewni co najmniej 1-2-3 tygodnie świetnej zabawy w zależności od ilości interesujących nas tytułów. Ja sprzętu się pozbywam (rodzina i znajomi też sporo się pobawili więc sprzęt był ciągle w użyciu), w to co chciałem zagrać to zagrałem, od pewnego czasu w ogóle tego nie odpalam i to znak, że w moim przypadku jestem już nasycony.
Wracając jeszcze do grafiki to mam PS4 slim i pewnie większość tytułów prezentowała gorszą grafikę niż na pro. Wiadomo, że nie ma co wymagać cudów po konsoli, która musi obrobić dany tytuł w stabilnych 90 czy tam 120 klatkach, kompromis musi być. Bardziej przeszkadza efekt screendoor i zakurzonego ekranu, ale taka specyfika oleda no i dostrzegamy to dopiero po jakimś czasie jak już pierwsze ochy i achy opadną, bo wtedy nie patrzymy na grafikę tylko chłoniemy trójwymiar.
Od siebie polecam dwie gry must have - superhot vr i statik. Pierwszą można przejść co prawda na jedno posiedzenie ale później jeszcze maxować godzinami. Druga gra to ex na PSVR i jedna z lepszych gier logicznych w jakie grałem, rozrywka dla mózgu na grube godziny.

tl;dr - brać i zagrać chociaż w kilka tytułów, bo warto, najwyżej później sprzedać
Czekam na kolejną generację, która na pewno kupię, tym razem już bez kabli i z bardziej zaawansowanymi kontrolerami - największy minus, że Sony nie wypuściło czegoś dedykowanego pod PSVR.

Offline Bodzio

  • *
  • 5721
  • 26
    • strefaPSX
  • PSN ID: Bodzio_PSX
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 28, 2018, 21:05:21 »
Okulary tanieją i to o 100 euro. Dalej nie mam jeszcze zajawki na ten sprzęt, ale coraz bardziej kusząco ich cena wygląda.

http://www.playstation4you.com/sony-obniza-cene-playstation-vr/

Offline meres

  • *
  • 486
  • 0
  • PSN ID: meres65
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 28, 2018, 21:32:43 »
Wietrza magazyny bo to pewnie ta pierwsza wersja co była na premierę, ciekawe kiedy wrzuca V2 na polski rynek.

Offline yurek

  • *
  • 1
  • 0
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 19, 2018, 11:09:35 »
Czyli mówicie, że to nadal bardziej ciekawostka niż sprzęt warty kupowania na użytek domowy? Czy warto bardziej jest wybrać się raz na jakiś czas do VR Roomu niż bawić się w zamawianie okularków?

Offline foxe

  • *
  • 552
  • 3
  • PSN ID: foxepl
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 19, 2018, 23:22:00 »
jest jeszcze opcja wypożyczenia okularów. nawet na olx czy allegro są firmy które pożyczają bez problemu za drobną opłatą.

xbox
7xPSX(~410 gier) 5xPS2(~300) 5xPS3(~190) 2xPS4(~110) 3xPSP(~160) 2xPSV(18) 2xXBOX(~20) 2xX360(~20) 3xXONE(~10) 1xSNES 1xSMD(4) 1xWii(5)

Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 20, 2018, 08:37:48 »
Żeby nie zakładać nowego tematu, to napiszę tutaj.
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu PS VR, więc czy mógłby ktoś obeznany w temacie napisać i wytłumaczyć (tak jak dla idioty) ::) czy w tym zestawie co go kupię to jest wszystko czego potrzebuję do uruchomienia, czy gra się padem, czy movem, czy jest potrzebna jakaś kamerka?

Offline meres

  • *
  • 486
  • 0
  • PSN ID: meres65
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 20, 2018, 10:49:46 »
Kupowałem na premierę PlayStation VR i w zestawie nie było kamery musiałem sobie kupić. Miałem kilka kontrolerów Move jeszcze z czasów ps3 więc dokupilem tylko kamerkę która musi być.
Da się grać na padzie chodź strzelanie na Move np w London Heist jest nie do porównania niż na padzie. Po prostu granie na Move to lepsza zabawa, ale na spokojnie można na padzie.

Offline SALADYN

  • *
  • 1827
  • 8
  • PSN ID: saladyn_zl
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 20, 2018, 10:50:09 »
Zestawy są różne, były takie gdzie w pudle znajdowały się same gogle, kamerki sprzedawali swego czasu osobno więc nie było sensu zmuszać ludzi do zakupu kolejnej. Są też zestawy z kamerką która jest konieczna do grania, jeżeli jej nie masz to celuj w taki zestaw. W każdym pudle jest też płyta z wersjami demo a poza tym tak jak w przypadku konsol można było kupić bundle np z VR Worlds i Gran Turismo.
Co do kontrolerów Move to zdaje się że żadna gra nie wymaga ich do działania, nie mam PSVR więc nie wiem na 100% ale w końcu Dualshocku 4 ma wbudowany move więc to powinno wystarczyć. Nie widziałem też bundla z różdżkami ale sporo sklepów dorzuca jej do zestawu osobno.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2018, 11:01:56 wysłana przez SALADYN »

Offline meres

  • *
  • 486
  • 0
  • PSN ID: meres65
Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 20, 2018, 12:10:22 »
Są pewne gry lub aplikacje które się nie uruchamia bez Move'a, bo mam bodajże takie 2.

Odp: PS VR Google - Wirtualne okularki
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 20, 2018, 13:07:16 »
Ok, dzięki wielkie za odpowiedzi. Będę musiał mieć na uwadze aby kupić zestaw z kamerką. Move'a będę musiał dokupić bo nie posiadam.