PS3 Super Slim 4.84 4004A - przeróbka

Zaczęty przez Criss323, Marzec 26, 2020, 13:53

Poprzedni wątek - Następny wątek

Criss323

czyli jak nie pyknie jeden to żywcem wgrywać drugi tak ?

jak pojdzie sprawnie to co póniej ? krok po kroku pyty.... ?

czytałem coś o WebMAN MOD  ale jestem zielony bo to po ANG .   i nie wszystko czaje

bistro

Jak w trakcie wgrywania exploita masz failed czyli się nie powiodło to próbować ponownie. Można jeszcze wyczyścić dane przeglądarki.
Zobacz sobie filmy jakiś dzieciak tłumaczy po polsku jak to wgrać, on to wgrywa na 4.84, ale teraz już się to robi na 4.85

i

Criss323

widziałem już młodego na YT widziałem  juz też innych i kazdy robi to troche inaczej . już sam nie wiem .... mam mentlik ... brakuje dobrego konkretnego poradniaka
krok po kroku

JabuPL

Potem co odpalenie klikasz w "Enable HEN"i masz odpaloną "przeróbkę".

Do odpalania gier polecam Webman Mod'a, poza odpalaniem gier z poziomu XMB może też sterować chłodzeniem konsoli(musisz sobie to skonfigurować bo inaczej będzie odkurzacz), w tle też ma cały czas odpalony serwer FTP dzięki czemu można łatwo rzeczy na dysk konsoli wrzucać.

Discord: Jabu#6618    PSN: JabuPL

Criss323

poddaje sie ... nic z tego nie wiem ... poczekam aż moze ktos kiedyś zrobi polski tutorial do 4.85 patologicznie  krok po kroku.

JabuPL

Zabieram się za napisanie takiego od roku już chyba.
Obczaj filmiki na YT.
Bez znajomości Angielskiego można sobie poradzić

Criss323

nooooo wkurzyłem sie i poszedłem jak burza ... zainstalowałem hen i najnowszego multimana 3.0 teraz jakoś trzeba ogarnąć wgrywanie gier :) ktoś coś ?

Criss323

zainstalowałem HEN i Multiman co dalej... jak zgrywać gry?  jakie formaty gier może obsłużyć MultiMan ? pomocy ! help me!!

mariusz391

Moim zdaniem najpierw olej tego multimana i SPRAWDŹ czy wogóle przeróbka ci działa
Wejdź na tą stronę
https://nopaystation.com/
Ściągnij jakąś grę która nie przekracza 4GB
Sformatuj pendrive na system fat32