Aktualności

Przerobienie PS3 CECH-4004C system 4.87

Bartel_Fibus123 · 8622

Offline Bartel_Fibus123

• Szeregowy
  • *
    • Reputacja: 0
dnia: Marca 24, 2021, 19:27:29
Siema,
Jestem kompletnie zielony w przerabianiu konsol. Dlatego mam do was zapytanie i drobna prośbę. A więc zacznijmy od pytania. Czy moją konsole PS3 CECH-4004C system 4.87 da się przerobić w taki sposób abym mógł grać w gry z np. pendrive'a. Jeśli tak to mam prośbę. Czy ktoś z was kto się na tym zna mogły mi to wytłumaczyć, jak krok po kroku to zrobić. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam

Offline zenq

Odpowiedź #1 dnia: Marca 25, 2021, 07:59:45
Kurde, juz nawet nie trzeba pendraka do instalacji, wszystko sie samo online sciaga i instaluje 😂

Offline hankie

• Z-ca Administratora
  • Pułkownik
  • *
    • Reputacja: 76
  • Odznaczenia Użytkownik otrzymuje to odznaczenie za wyróżniającą się chęć niesienia pomocy innym Strefowiczom na forum. Użytkownik, który może pochwalić się napisaniem na forum minimum 1000 wiadomości. Najwyższe odznaczenie na forum. Odznaka za wkład w rozwój Strefy na różnych polach.
  • PSN ID: hankie_pl
Odpowiedź #2 dnia: Marca 25, 2021, 09:05:50
Hmm, może jak online na PS3 całkiem zdechnie to sobie poczytam/pooglądam? Hmmm

Offline Grzesiek!

• Szeregowy
  • *
  • PSN ID: gVVz
Odpowiedź #3 dnia: Marca 25, 2021, 21:42:31
Hmm, może jak online na PS3 całkiem zdechnie to sobie poczytam/pooglądam? Hmmm