Aktualności

HEN, CFW i inne przeróbki PS3 też Superslim

JabuPL · 64209

Offline drogerhas

• Szeregowy
  • *
    • Reputacja: 0
  • PSN ID: krzysiek94725
Odpowiedź #60 dnia: Września 02, 2024, 19:33:49
Siemka, jestem totalnym laikiem w kwestii przerabiania konsol, ale ostatnio zastanawiałem się nad przerobieniem swojej konsoli PS3, posiadam PS3 Super Slim, jedynie zależy mi na odpalaniu gier z dysku zewnętrznego, jakieś emulatory PSX czy PS2 mnie nie interesują. Czy samo oprogramowanie HEN daje taką możliwość?

Offline alf

• Wsparcie
  • Pułkownik
  • *
    • Reputacja: 106
  • Odznaczenia Użytkownik otrzymuje to odznaczenie za wyróżniającą się chęć niesienia pomocy innym Strefowiczom na forum. Użytkownik, który może pochwalić się napisaniem na forum minimum 1000 wiadomości.
  • PSN ID: Sir_Donaldez
Odpowiedź #61 dnia: Września 02, 2024, 21:27:18
Czy samo oprogramowanie HEN daje taką możliwość?

HEN to pierwszy krok. HEN daje mozliwosc uruchamiania dodatkowych, nieoficjalnych programów (tzw. homebrew)

Jednym z takich programow jest Multiman MOD (zwany też mmCM). O ile dobrze pamietam to mozna dzieki niemu zagrac z dysku zewnetrznego. Ale ma to sporą wadę: wszelkie dyski zewnętrzne muszą być sformatowane jako FAT32. To z kolei implikuje następujące ograniczenie: pliki nie mogą przekroczyć wielkosci 4GB. Jeżeli gra w swojej strukturze plików posiada plik wiekszy niż 4GB to jej tam nie skopiujesz na taki dysk zewnetrzny. Do tego kolejną wadą mogą być dłuższe loadingi w grach gdy grasz z zewnętrznego.

Podsumowując: da się, ale dużo lepiej grać z dysku wewnetrznego. Mniej problemów.

Offline drogerhas

• Szeregowy
  • *
Odpowiedź #62 dnia: Września 02, 2024, 21:48:27
Czy samo oprogramowanie HEN daje taką możliwość?
Podsumowując: da się, ale dużo lepiej grać z dysku wewnetrznego.
tak tak wiem, chodziło mi o instalowanie gier z dysku zewnętrznego, sory za nie doprecyzowanie. A jak jest z Multimanem, normalnie działa na super slimkach bo słyszałem że nie