PS2 jak przerobić 77004

Zaczęty przez deemen, Czerwiec 18, 2023, 22:51

Poprzedni wątek - Następny wątek

deemen

Witam serdecznie,
Na początku zaznacze, że jestem zielony jeśli chodzi o tematy przeróbek itp. Posiadam oryginalne PSX którego nie ruszam i PS2 które chciałbym przerobić tak aby odpalała kopie zapasowe gier.
1. Czy jest możliwość przeróbki konsoli 77004 ?
2. Jeśli tak to jakie są możliwości? Czytałem o MCBoot , czy zadziała na mojej konsoli? Chciałbym zaznaczyć, że najbardziej chciałbym odpalać gierki z płyt ( nagrywać na płytki i odpalać) jest taka możliwość bez jakiejś większej ingerencji w elektronikę czyli lutowanie itp?
3. Jeśli odpowiedzi na moje pytania są twierdzące to prosiłbym o tutoriale jak to zrobić ( nawet przy użyciu MCBoot jak wrzucać gierki ) .
Dzięki wszystkim za odpowiedzi i sorki za pytania laika ( czytałem sporo ale nie potrafię kompletnie sie odnaleźć w tym wszystkim bo każdy tutorial się zaczyna od jakiś niezrozumiałych dla mnie rzeczy xD  Chciałem kupić to : https://allegro.pl/oferta/ps2-karta-pamieci-64-mb-free-mcboot-1-966-pl-fmcb-13831188428 . Jeśli bym kupił taką kartę to jak odpalać z tego gry ? )

alf

Ciężkie pytania zadajesz jak na pierwszy post na forum.

Odpowiedzi na Twoje pytania:
1. Tak.

2. Możliwości: modchip, Free McBoot, inne nowsze (przewijało się przez to forum kilka nowszych rozwiązań, musisz poczytać. Ja jestem zaznajomiony tylko z tymi 2-oma co wymieniłem. Za czasów jak sporo grałem na ps2 te rozwiązania były najbardziej popularne i najpewniejsze).

3. Karta którą pokazujesz powinna zadziałać na Twojej konsoli - jest to chinol więc troche loteria z jakością - dlatego napisałem 'powinna'. Oryginalna z wgranym odpowiednio Free McBootem ruszy na każdej konsoli.