SCPH-77004 Problem z odczytem

Zaczęty przez Pley, Listopad 10, 2015, 13:54

Poprzedni wątek - Następny wątek

Pley

Cześć. Nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie...

Czy w/w model PS2 faktycznie nie jest w stanie odtworzyć gier w standardzie DVD-9 ? Czy to oznacza, że muszę kupić inny model aby móc zagrać w świeżo zakupione przez siebie God of War i GoW 2 ?

Bardzo proszę o pomoc w temacie bo jestem totalnie zielony.

EDIT: Gdzieś wyczytałem aby wejść w "Browser" i ustawić na ON jakieś "Diagnosis". Po ustawieniu tego udało mi się raz załączyć GoW 1, zapisałem po chwili (zapis trwał bardzo długo) i gdy wyłaczyłem Plejkę i chciałem załączyć GoW 2 tym samym sposobem, to już się nie udało...

GoW 1 też już nie chce się tak załączyć. O co chodzi? Co to diagnosis daje, że raz się udało odpalić grę?
Gracz lubi grać :)

gumislav

Kolego, znawcą tematu PS2 nie jestem, ale wydaje mi się, a nawet jestem o tym niemal przekonany, że każda oryginalna gra na PS2 powinna bez problemu działać na każdym sprawnym PS2, bez względu na model (pierwszy czy ostatni). Sam miałem PS2 slim oryginalny GoW śmigał sprawnie. Czy problem masz tylko z tymi dwiema grami? Czy jesteś przekonany, że twoja konsola jest sprawna technicznie?
Retromaniacy wszystkich krajów, łączcie się!
Nie ważne co... ważne, że retro.

Pley

Też wychodziłem z założenia, że konsola powinna odtworzyć gry bez problemu, ale różne cuda idzie wyczytać.

Konsole mam od niedawna, ale miałem okazje na niej przetestować (jestem w posiadaniu) Mortal Kombat, NFS Pro Street, Ghost Recon, Spiderman 2 i LOTR.

W tej nawet chwili gram w Ratchet & Clank, które u siostrzeńca miało problemy z cutscenkami (ścinały), a u mnie chodzi jak bajka.

Czyli reasumując- z normalnymi DVD nie ma problemów i działa jak marzenie...