Przedstaw się i napisz coś o sobie

Zaczęty przez Janusz, Maj 29, 2014, 21:43

Poprzedni wątek - Następny wątek

artex_san

Cytat: hankie w Sierpień 28, 2023, 03:12
Siema @artex_san ,
dzięki, że wpadłeś i nawet poświęciłeś czas na zarejestrowanie się. Będzie warto.

Od dawna grasz, czy może miałeś przerwę i tknęło Cię do powrotu?
Gram ok 30 lat, ostatnio raczej sporadycznie. Zakup ps4 dwa tygodnie temu spowodował częstsze sięganie po pada.

hankie

@artex_san
Tym bardziej miło, że odnowiona chęć giercowania i logowanie się na Strefie idą w parze - przelej choć ułamek doświadczenia i wspomnień w posty - będzie git:)

hankie

Cześć @Krzycho ,

miło, że wpadłeś się przywitać. Jednak jesteś core'owym graczem Sony - skoro na N64 jak już wiemy szukasz klienta? Nie masz może żadnych przenośnych konsol?

Paweł

Witajcie. Z tej strony Paweł z małej wioski niedaleko Lublina.
Na konsolach gram od lat i jakoś bardziej mnie to jara niż PC, choć i na nim kilka gier przeszedłem. Zawsze wolałem sony i prawie całe rtv mam od nich.
Często czytałem wątki z tego forum, ale jakoś nie miałem okazji się logować, dopiero wątek o kablu rgb do psx i zdobycie oryginału mnie zmotywowało. Fajnie, że fora jeszcze istnieją i że facebook nie zabił ich, tak jak smartfony zabiły handheldy.
Bardziej kolekcjonuję niż gram. Lubię mieć konsole w stanie jak nowe, do wszystkich prawie mam pudełka, każda jest czysta i zadbana. Do wszystkiego oryginalne akcesoria. Nie uznaję zamienników ze względu na ich tandetną jakość.
Dzisiaj bardzo ciężko znaleźć starszy sprzęt w dobrym stanie, większość to zaniedbane sztrucle. PSP z dobrym analogiem, w którym samochód sam nie skręca to biały kruk. To samo wszelkie pady.
Mam PSX, PS2 (39003), PS3 (CECH-43004A), PSP (1003). PS4 i PS5 na razie nie kupuję. Nie mam czasu grać a gry nie takie tanie i brakuje już powoli na nie miejsca.

Janusz

No to oficjalnie witaj na forum ;)