Przedstaw się i napisz coś o sobie

Zaczęty przez Janusz, Maj 29, 2014, 21:43

Poprzedni wątek - Następny wątek

makumator

Cześć Nazwa, czekamy na pierwsze ciekawe posty.

Janusz

Cytat: NazwaUzytkownika w Styczeń 21, 2019, 03:40Mam nadzieję, że uda mi się zagościć tu na dłużej i dzielić się własną wiedzą i własnym researchem.  8)

Dobry research to podstawa. :) Witamy na forum.

NazwaUzytkownika

-

makumator

Quake96

Resetująca sie konsola to uszkodzony zasilacz. Problem znany szczególnie użyszkodnikom Dreamcasta. Nie pamietam co prawdopodobnie padło, ale zapewne któryś kondensator. Zapodaj odpowiedni temat to ktoś pomoże :)

tomikitwo

Hej, napisałem pierwszego posta na forum po czym odkryłem ten temat. Mam na imię mi Tomek. Grami i zbieractwem różnego typu badziewia z nimi związanego zajmuję się już od jakichś 6-7 lat. Nie zbieram byle czego, a jedynie okazy warte uwagi. W kolekcji mam większość konsol, część w BOXach, część bez, ale wszystkie w bardzo ładnym stanie. Ciągle uzupełniam bibliotekę gier na owe sprzęty. Mam nadzieję, że będzie mi dane wymienić się doświadczeniem z użytkownikami tego forum.

hankie

Siema Tomek!

Cóż za piękne przywitanie ;) Nie muszę Cię długo prosić, byś w dziale o Naszych zbiorach - założył swój temat? ;) Pamiętaj, na spokojnie, zbieranie to nie wyścig - ale z chęcią popatrzymy na itemy nowego Kolegi :)
Cytat: tomikitwo w Styczeń 23, 2019, 14:22Mam nadzieję, że będzie mi dane wymienić się doświadczeniem z użytkownikami tego forum.
Jak nie, jak tak! Witamy!

Dmitrij

Witam wszystkich!
Jestem Dmitrij (nie jest to moje prawdziwe imię). ;)
Zostałem tu zaproszony przez pana Alfa za pośrednictwem OLX.

Mój avatar przedstawia Ike Musume, jest to dziewczynka kałamarnica która w dzień pracuje a noc oraz dni wolne spędza na graniu na "bliżej nieokreślonej" 16 bitowej konsoli z przstawką cd i 32x. ;)